رافل افزار

سینی کابل و محصولات برقی، ساختمانی و صنعتی

سینی کابل و محصولات برقی، ساختمانی و صنعتی

اهمیت گالوانیزه کردن سینی کابل

گالوانیزه کردن سینی کابل

گالوانیزه کردن سینی کابل بسیار مهم است و می‌تواند استقامت آن را در محیط‌های خاص بیشتر کند.

به گزارش رافل افزار و به نقل از galvanizers، در سیم کشی برق ساختمان ها و کارخانه ها، سینی کابل در واقع سیستمی است که به منظور پشتیبانی از کابل های برق عایق شده، کنترل و همچنین ارتباط استفاده می شود.

این سینی ها در واقع جایگزینی برای سیستم های مجرای برق یا سیم کشی باز هستند. بنابراین، بسیار مهم است که یک سینی کابل از همه نظرها بی نقص باشد.

سینی کابل گالوانیزه مطمئناً بهترین گزینه در این صنایع است. با ما همراه باشید تا با اهمیت گالوانیزه کردن سینی کابل آشنا شوید.

 

افزایش دوام

گالوانیزه گرم سینی کابل باعث می شود دوام محصول تا حد قابل توجهی افزایش یابد که به نوبه خود برای عملکرد بهتر سینی ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

سینی های گالوانیزه نیازی به تعویض مکرر ندارند و این بسیار مفید است.

 

محافظت بیشتری ارائه می دهد

گالوانیزه گرم سینی‌ها از آن‌ها در برابر مواد شیمیایی مختلف و سایر عناصر محافظت می‌کند.

این ویژگی تضمین می‌کند که سیم کشی ساختمان ها دست نخورده باقی می‌مانند؛ بدون اینکه آسیبی به آن‌ها وارد شود و طول عمر آن‌ها زیادتر می‌شود.

ماهیت مقاومت در برابر خوردگی سینی ها پس از گالوانیزه شدن باعث می‌شود که سینی ها به طور موثر با شرایط سخت محیطی در محیط های بیرونی و محیط ها خوردنده مقابله کنند.

بنابراین سینی های گالوانیزه طول عمر سیم های برق را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهند.

 

ایمنی افزایش می‌یابد

هنگامی که سینی کابل گالوانیزه گرم می‌شود، ضریب ایمنی آن تا حد زیادی افزایش می‌یابد.

سینی کابل گالوانیزه سیم‌کشی برق را ایمن تر می‌کند و در نتیجه نقش بسیار مهمی در جلوگیری از هر گونه خرابی، حادثه یا آسیب‌های دیگر دارد.

 

سازگاری بالایی دارد

سینی های کابل گالوانیزه گرم به گونه‌ای هستند که برای هر ساختمان خانگی یا صنعتی مناسب هستند.

این سازگاری به دلیل طراحی جهانی آنها است که باعث می‌شود این سینی ها با همه سازه ها هماهنگ و سازگار باشند.

 

هزینه‌ی تعمیر و نگهداری را کاهش می‌دهد

هنگامی که سینی کابل گالوانیزه می‌شود، تعمیر و نگهداری آن کاهش می‌یابد؛ زیرا این سینی ها تا میزان خیلی کمی به تعمیر و نگهداری نیاز دارند ؛ بنابراین برای سیم کشی الکتریکی عالی است.

 

مقرون به صرفه

استفاده از سینی های گالوانیزه باعث صرفه جویی زیادی در هزینه می‌شود. سینی گالوانیزه از سیم های برق در برابر آسیب محافظت می‌کند؛ در غیر این صورت شما باید بعد از چند سال هزینه‌ی زیادی برای تعویض این سیم کشی ها بپردازید.

علاوه بر این، سینی کابل به خودی خود آسیب نمی‌بیند و از دوام بالایی برخوردار است و در برابر خوردگی مقاوم است و در عین حال هزینه‌ی تعمیر و نگهداری بسیار پایینی دارد و در نتیجه و به طور کلی هزینه زیادی صرفه جویی می‌شود.

بنابراین کاملاً واضح است که چرا گالوانیزه کردن سینی کابل با غوطه ور شدن آن در روی داغ، امری ضروری است.