رافل افزار

سینی کابل و محصولات برقی، ساختمانی و صنعتی

سینی کابل و محصولات برقی، ساختمانی و صنعتی

چرا باید از سینی کابل استفاده کنیم؟

سینی کابل

سینی کابل اساسی‌ترین و در عین حال مهم‌ترین نیاز برای نظم و سازماندهی کابل‌ها است و شما باید به دلایل زیر از سینی کابل مناسب استفاده کنید.

به گزارش رافل افزار و به نقل از  cmwltd و cabletraycompany، به طور مثال کمپانی‌های کشتی‌سازی اغلب از سینی کابل برای جمع‌آوری کابل‌هایی که از کشتی عبور می‌کنند، به سمت بالا و پایین، چپ و راست استفاده می‌کنند تا آن‌ها را در کنار هم نگه دارند و از آنها خوب مراقبت و پشتیبانی کنند.

آن‌ها از سینی کابل استفاده می‌کنند؛ زیرا می‌خواهند محیط کاری تمیز به نظر برسد و همچنین می‌خواهند تمام سیم‌های سنگین را پشتیبانی کنند.

کابل‌هایی وجود دارند که وزنشان به ازای هر متر 1 کیلو گرم و یا بیشتر است. از آنجایی که کشتی‌ها دارای 100 کابل برای موتورهای مختلف هستند، باید از این سینی کابل‌ها استفاده کنند.

همچنین این سیستم سینی کابل تعمیرات اساسی و سیم‌کشی مجدد از کل کابل‌ها را آسان‌تر می‌کند.

 

مزایای سینی کابل: چرا باید از سینی کابل استفاده کنیم؟

با استفاده از سینی کابل، می‌توانید کابل‌های خود را سازماندهی، پشتیبانی و حمل کنید.

بازار سینی کابل به دلایل زیادی از نظر اندازه و روند رو به رشد است. مزایای زیادی وجود دارد که چرا باید از سینی کابل استفاده کنید.

در ابتدا بهتر است با سینی کابل آشنا شوید.

 

سینی کابل چیست؟

سینی کابل

سینی کابل مجرایی است که شما می‌توانید با آن کابل‌های خود را سازماندهی و پشتیبانی کنید. استفاده از آن‌ها بسیار زیاد شده است و اغلب جایگزین بسیار بهتری برای لوله‌ها هستند.

بزرگ‌ترین مشکل سیستم‌های قدیمی ارتباطی این است که اغلب پیچیده و گران هستند و به محض اینکه به آن‌ها دسترسی پیدا کردید، برای اجرا و تعمیر هزینه برند.

از سوی دیگر، سیستم‌های سینی کابل، مزایای بیشتری دارند و امنیت بیشتری را ارائه می‌دهند.

طیف وسیعی از سینی کابل‌ها وجود دارد که می‌توانید بعد از اینکه زیرساخت کسب و کار خود را انتخاب کردید؛ از بین آن‌ها یکی را انتخاب نمایید.

 

اگر مطمئن نیستید که کدام نوع سینی کابل برای مناسب است، باید از قبل با متخصصانی مانند متخصصان رافل افزار مشورت کنید.

 

سینی کابل‌ها انتخاب مقرون به صرفه تری هستند

زیرا هزینهٔ نصب سینی کابل کمتر است.

زمان کمتری برای نصب سینی کابل صرف می‌شود. از آنجایی که یک حرفه‌ای می‌تواند کار را سریع‌تر به پایان برساند، شما هزینه کمتری برای زمان و کار پرداخت می‌کنید.

این روش برای افرادی که قصد دارند کابل فیبر نوری بدون درز یا کابل مسی نصب کنند ایده آل است. با این کار شما به روشی متفاوت در پول خود صرفه جویی خواهید کرد. زیرا سینی‌های کابل به حفظ طول عمر کابل‌ها و بهبود عملکرد طولانی مدت آن‌ها کمک خواهند کرد. بنابراین در طولانی مدت شما سود بیشتری به دست می‌آورید.

طراحی سینی کابل نیز باعث صرفه جویی قابل توجهی می‌شود. سینی کابل این قابلیت را دارد تا به هر کابلی اجازه دهد در طول مسیرش وارد یا خارج شود.

 

سیستم سیم کشی ساده‌تر و تمیزتر

سینی کابل فرآیند کامل سیستم سیم کشی را ساده‌تر می‌کند؛ زیرا قبل از نصب به جزئیات کمتری نیاز است. این روش می‌تواند جایگزین سیستم‌های معمولی باشد که به دلیل نیاز به جعبه‌های اتصال، به طراحی پیچیده‌تری نیاز دارند.

علاوه بر این سینی کابل ظاهری تمیزتر و زیباتری ارائه می‌دهند. اگرچه برای کار با سیستم‌های مختلف به انواع مختلفی از کابل‌ها نیاز دارید، اما شما را مجبور نمی‌کند که تمام  اندازه و تنوع کابل‌ها را از قبل مشخص کنید.

دسته‌های سیم‌هایی که از بیرون قابل مشاهده هستند جذاب نیست. با این حال، با استفاده از سینی کابل، این درهم ریختگی را از بین می‌برید.

 

ایمنی بیشتر دارد

وقتی سیم‌ها در معرض دید هستند، علاوه بر این که زیبایی ندارند، بلکه ایمنی کلی را نیز به خطر می‌اندازید. کابل کشی ضعیف اغلب یک خطر بزرگ است.

وقتی سیم‌ها به‌خصوص روی زمین افتاده‌اند، احتمال لغزش، سقوط و سایر حوادث زیادتر می‌شود.

مدیریت خوب کابل می‌تواند از احتمال وقوع این حوادث جلوگیری کند. علاوه بر این، ممکن است احتمال ریزش سیم‌های قدیمی را کاهش دهد که ممکن است به خود یا تجهیزات متصل آسیب برساند.

 

گزینه‌های متنوعی در دسترس است

سیستم‌های سینی کابل در مدل‌های متنوعی در دسترس است و آنقدر انعطاف پذیر است که می‌توانید آن را بعدها تغییر دهید.

اگر تصمیم دارید تجهیزات خود را تغییر دهید، سینی‌های کابل سازگار هستند. در حالی که تعداد سیم‌ها یا کابل‌هایی را که می‌خواهید در کانال‌ها نصب کنید محدود هستند، با این حال محدودیت کمتری در مورد سینی‌های کابل وجود دارد.

نصب سینی کابل نیز سریع است و در مقایسه با سیستم لوله کشی کار کمتری دارد.

با نصب صحیح، نگهداری سینی کابل هزینه کمتری برای شما به بار می‌آورد.

 

در داخل یا خارج از منزل قابل استفاده است

سینی‌ها کابل برای استفاده در داخل و خارج از خانه عالی است. کیفیت سینی‌های کابل زیاد است و تقریباً در هر جایی نصب می‌شود. اگر ترجیح می‌دهید سینی کابل خود را در داخل خانه داشته باشید، می‌توانید یک مدل مناسب را انتخاب کنید.

اگر بخواهید سینی کابل را در فضای باز قرار دهید نیز شرایط همینطور است. سینی کابل مناسب در برابر عوامل محیطی مانند باد، برف، باران یا یخ مقاوم است. حتی در فضای باز، سینی کابل در برابر خوردگی مقاومت می‌کند.